Dagen innan hemfard

 All tvatt ar tvattad, fardkost och vatten till resan ar handlad. Tank att jag ar ute i god tid och har forberett allt. Jag hade inte garna velat greja med det nu. Imorgon ska jag "bara" packa och hamta ut passkrallet pa ambassaden. Jag satt i 10 min ko (med min engelska telefon) for att dubbelkolla till 100 % att det ar oppet imorgon eftermiddag. Och det var det, sa jag kan sova lugnt och fa mitt nya pass imorgon. Slipper jag dras med mitt fula elande. Jag ser ut som en punkare med smor i haret. Eller snarare som jag gatt in i duschen med 40 lager mascara och borjat tvatta av sminket for att sen gar ur duschen halvsminkad/halften under ogonen. Och latit det var kvar. Det ar maaaanga ganger jag fatt hora om det verkligen ar jag eller om jag gillade punkmusik nar det begav sig (Anvande mitt pass som ID innan jag fick korkort).
 
Idag da, mar jag lite battre. Eller innan min forbannad shoppingtur sa madde jag helt ok. Men nu ar jag trott som en gammal rokare som sprungit 10 trappor upp. Men jag var tvungen att handla Roberts ena present innan hemresan. Snobbolino flortade till sig tva nya mossor och en troja. Unge!
 
Nu tror jag minsann att jag och snubban ska kolla pa Sex and the city (kanske inte sa barnvanligt haha, men han leker mest med sin napphallare). Till middag blir det thaikylling av nagot slag. Far se om jag tar tag i den saken, eller om jag later herrskapet greja med det nar han kommer hem.
 
Rastafari maaaan!
Sahr glad ar jag over min nya mossa :)
Och min andra fina mossa :)
Bjorntrojan. Kravs en valdigt cool frilla till den trojan, sager Elliott! Dar hor ni
 
 
 


Kommentarer
Mormor

Nu är det tur att ni snart kommer hem. Mormorhjärtat längtar. <3

2013-01-22 @ 20:05:02
Josse

Snubbo langtar ocksa efter sin mormor och morfar :)

2013-01-22 @ 22:55:33
URL: http://julgrisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0