En glad Elliott

Elliott alskar sin gastol. Forsta gangen han satt i den blev det ledsna miner och jag fick plocka upp honom direkt. Men efter att par ganger sa gick det battre. Nu knallar han runt och ar superduper glad. Som om han tror att han ar vuxen och kan gora som han vill :) Han blir riktigt ilsken nar han kor pa nagot eller nagot ar ivagen for honom. Pa bara en vecka har han lart sig att forflytta sig med stolen. I borjan kunde han bara ta ett eller tva steg. Men med liten traning sa flyger han omkring har hemma. Undra var detta slutar om ytterligare nagra veckor? :)Han kan till och med vanda sig om, om han hor att jag ar bakom och kallar pa honom. Min duktiga lilleman ar ingen mini, mini bebis langre. Snart 6 manader! I veckan han jag tankt introducera potatispure for honom. Fa se om han gillar det :)
 
Lilleman mar lite battre idag. Vi somnade bada tva i sangen kl. 20.00 igar. Valbehovligt, aven om han vaknade till ett par ganger under natten av snorvel och hosta :( Idag giter vi inte gora nagot. Inte nagon utomhusaktivitet iallafall. Uppackning av klader och dammsugning av lagenhet ar val det enda som kommer goras.
 
Har kommer jag!
Jag ar mycket busig, mamma!
Min fina son.
Stora syster haller mig sjalv for forsta gangen.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mormor

Busunge! Bara vänta nu är det full rulle. Njut av lite vila i stället. Har ni kommit iordning efter jul? Fungerade julklapparna som skulle underlätta för i lägenheten? Krama buset från mig.

Svar: Ja, nagerlunda i ordning. Dorrhangarna eller vad det kallas passade inte pa dessa dorrarna :( far se om vi kan fa ordning pa det anda. Har mer att packa upp, som en trakig resvaska full med klader. Men annars ar det mesta i ordning. SKa jag gora, han pussar tillbaka med en slemmig puss :)
Fiskfjället

2013-01-02 @ 14:38:00
Bodil

Snacka om skitlycklig unge, verkligen en ny värld som har öppnat sig

Svar: Verkligen, han alskar sin stol sa hiiiimla mycket :)
Fiskfjället

2013-01-02 @ 17:23:21
Netti, Mamma, Mormor

Såå härliga foton.. Hur gammal är storasyster? Hon ser väääldigt stolt ut =)

Svar: Tack :) Hon fyllde 4 i september. Hon ar mycket stolt, alskar att hjalpa till med Elliott.
Fiskfjället

2013-01-03 @ 17:39:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0