Forlovning

Som ni sakert vet sa har jag och Robert forlovat oss. hihi. Detta spektakel skedde igar kvall. Vi hade varit och handlat och kom hem trotta i palsen. Robert hade varit ivag hela dagen och jobbat, nagonstans utanfor Birmingham. Och dar hade han kommit pa villovagar (las varit hos guldsmeden, forresten sager man fortfarande guldsmeden? haha) och kopt en liten natt diamantring. Han hade planerat varsta finliret att vi skulle aka till Paris en helg i Mars. Men han kunde inte halla sig. Vem kunde tro det :) Det blev hemma i koket over massa kassar av mat istallet. Haha, nej skamt a sido. Men det blev hemma. Och det tycker jag ar minst lika fint, fast vi kan ju aka till Paris anda :) Och ja, han gick minsann ner pa kna. Annars gills det inte tycker jag. Vi skalade i lite vin och sen fick jag ont i magen. Javla mage som ska sabotera sadar.. Vi far se till att fira i helgen, nar vi ar lediga :)
 
Snubbo inspekterade denna handelse och nickade gillande/gjorde konstiga ljud och bet sin giraff i huvudet. Snart nog sa behover han inte vara en liten oakting langre :)
Jag sitter just nu i sangen med en olydig snubbolini som inte vill sova. Och inspekterar min fina ring. Tror dock att vi maste justera storleken lite. Den ar lite, lite stor. Vill ju inte att den trillar av, om man sager sa.
 
Behover jag saga att jag ar himla glad. Min fina man. Och som gradde pa moset sa sov lilleman gott inatt ocksa, och han sov anda tills kl. 9. Tack min lille plutt. Kunde denna dagen borja battre? :) Svar nej.
 


Kommentarer
Netti, Mamma, Mormor

Så himla roligt. Grattis till er =) Hoppas bara din mage blir bra oxå ;)

Svar: Tack sa mycket :) Ja, det hoppas jag med :)
Fiskfjället

2013-01-16 @ 16:41:48
Mormor

Nu är snart lilla familjen hel. <3

Svar: Japp, nastan :)
Fiskfjället

2013-01-16 @ 20:21:39
mormor

Vadå nästan, ska där komma fler eller?

2013-01-18 @ 11:29:00
Josse

hahahah nej minsann inte pa ett tag tycker jag. men du syftar val pa att den ar hel nar vi gifter oss :)

2013-01-18 @ 20:14:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0