Gnalliga och forkylda

Jag har blivit valdigt, valdigt forkyld och det ar sa in i helvete trakigt. Jag ska val vara glad att det inte verkar bli varre an sa. Men jag ar helt off. Igar hade jag ont i hela kroppen och snorvlade varre an en bebis. Idag snorvlar jag lika mycket som en bebis och har ont i bihalorna. Tur att jag hade med mig Strepsil och nasspray hemifran (ifall att jag skulle bli forkyld) vet inte hur utbudet ar har i England.
Snobbo ar inte heller helt kry. Han hade lite feber igar och ar gnallig saaaaaa in i helvete. Han har ont, kanske i halsen? Men han ar sa hoggljud att jag fick ta sma bomullsrondeller och satta i mina oron. Han ar ju farligt nara mina oron nar jag bar runt pa honom. Han skrek sa mycket att jag fick ont i mina oron. Stackars mina lilla Elliott och stackars mina oron. Han har ingen feber idag iallafall. Han har i princip blivit av med sin forkylning som han hade med sig nar vi kom hit. Valdigt lyckat att jag ska dra pa mig en ny nu..
 
Just nu ligger han och tar igen sig i sangen. Och jag funderar pa om jag skulle duscha. Maste hamta ut mitt nya pass pa ambassaden. Dem har oppet mellan 14-15, men jag har inte fatt tag i Robert. For han maste kora oss. Har tas inga bussar, inte en dag som denna.
 
Och jag maste kopa Roberts present innan vi aker hem. Jag vet vad jag ska kopa, men jag maste pallra mig ivag och handla det ocksa... Det ar inte kul att behova traska ivag pa sant nar man inte mar bra. Helst av allt hade jag velat lagga mig och sova nagra timmar. Jag sov 10-15 min i formiddes nar Elliott sov formiddag. Men det racker inte sa langt.
 
Byran i sovrummet just nu
Har var det glada miner... :)
Lite gladare :)
Passa dig mamma, jag har massa bus pa gang!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0