Ingen fantasi

Ahhhhh jag ar hungrig och har noll fantasi. Igar at vi grillad kyckling. Och det ar tankt att vi eller jag ska gora nagot med denna javla kyllingen. Men vi har ingen kokosmjolk till att gora typ chicken curry eller liknande. Jag googlar recept for att fa lite inspiration. Men inget recpet vad man gor med kyllingrester.
Fast man kan gora currysas till, jag har gradde hemma. Och koka lite ris. Det far det nog bli!

Snubbo blir lika ilsken som jag ar nu, han star och skriker at hallen. Det ser faktiskt ganska kul ut :) Och nu har han lagt i backen, han trottnade pa att sta och gapa at hallen. Hahaha, min fina lilla smelletolle <3
 
 
Smelly i detta nu :)
 


Kommentarer
Angelica

Du kan göra Kyckling taco :)
Här har du ett respt :)
http://www.ica.se/recept/tacos-med-kyckling-och-gronsaker-580049/

har provat det fast med hel grillad kyckling :)
Lycka till Puss

Svar: Funderade ocksa pa att gora det, men vi har atit taco sa himla mycket. Det blev kycklign med currysas och ris :)
Fiskfjället

2013-01-03 @ 15:52:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0