Inte sa populart

Idag provade Elliott potatismos/pure for forsta gangen. Nej tack sa han till det. Sa var hans forsta intryck. Jag far prova imorgon igen. Han gjorde en massa konstiga ljud och visade tydligt sitt missnoje. Jag kokte bara potatisen och blandade ut med brostmjolk. Vet inte om man kan addera nagot mer i det. For det smakade bara potatis. Kanske ingen spannande smak. Hans specialar grot ar ganska sot i smaken. Och mortospure som han provat innan ar ju valdigt morotig i smaken :)
 
Naja, sa hur sag det ut.
 
Och sa var dem glada dagarna forbi nar man kunde lagga lilleman i babygymmet utan att han forskokte smita darifran :)
 
 


Kommentarer
Sandra

haha, Leia tyckte inte heller om potatis. hon älskar morot, så jag tänkte då går vi på morot/potatis som en snäll övergång men icke! hon klöktes och hade sig, haha.

Svar: Haha, ungar. Jag ska nog ocksa prova det. Ger det ett par dagar med potatis. Lilleman holl ocksa pa att klokas och frasa. Haha, lille tont
Fiskfjället

2013-01-07 @ 21:11:41
URL: http://www.sandralindell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0