Redan fredag

Hur snabbt har inte denna veckan gatt? Det ar skont att veckan gatt sa fort. I helgen har jag ingen aning om vad vi ska gora. Kanske bara lata oss? Om det ar fint vader vill jag aka till Richmond, jag behover lite frisk luft.
 
Jag vaknade med huvudvark idag, javla drygt. Tog en huvudvarkstablett, den har hjalpt lite. Men kanns fortfarande som huvudet ar fyllt med bly (kanske ar det, det ocksa :)
Lilleman ligger i sangen och nannar med sin kanin. Jag tror jag tar en tupplur i eftermiddag ocksa, vi la oss ganska tidigt igar, men jag vaknade ett par ganger inatt. Det hade varit himla skont om jag kunnat sova en heeeeeel natt utan att vakna 4-5 ganger. Det blir nog battre snart, nar snubbis mar battre igen. Forkylningen haller pa att slappa.
 
En annan sak som ar smatt irriterande ar mitt munsar eller vad det nu ar. Det borjade som ett munsar, det lakte och sen fick jag tva forkylningsblasor pa lappen. Och saklart sa kan man inte lata bli at tugga eller pilla pa det. Sa det blev (saklart) varre. Munsaret kom tillbaka. Nu har alltihopa borjat forsvinna, men jag ar standigt torr pa en liten del av lappen. Och det spricker hela tiden. Ah vilket problem, va?
 
Min glada snubbis
Jag alskar min gastol!
Lilla tungan
Trott kille
 
 


Kommentarer
Sandra

HAHA! strumpor på händerna? river han sig så?

Svar: hahaha, ja han ar helt galen ibland nar han ska somna. sana sma "riv vantar" drar han av alldeles for latt. sa han far sta ut med att ha strumpor pa handerna :)
Fiskfjället

2013-01-04 @ 15:11:53
URL: http://www.sandralindell.blogg.se
Mormor

Lille tungespissen. Kollar om det finns rester att slicka i sig efter grötfrukosten.Åk ni till Richmond och slapp lite i parken med djuren. Ha en bra helg. Pussa smelly.

Svar: Det blir det nog, ska hora vad Robert vill gora :) Detsamma. Han pussar tillbaka
Fiskfjället

2013-01-04 @ 17:07:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0