Ska det vara sa ska det vara ordentligt.

England ar lite det nya USA. Latmask mat i affaren (fardigmat). Dem har till och med en gang i mattaffaren som heter "Family food" En hel gang med bara fardigmat, fardig att slangs in i ugnen eller micron. Jag hittade till och med fryst potatismos i en mataffar. ORK sager jag som ar lite allergisk mot sant. Da och da gor det val inget om man skulle ata en fardig pizza eller en fardigratt. Men det ar inget jag skulle gora. Det enda som jag ager i var kyl eller frys ar pyttipanna och bearnesas.
 
Men lite nytta har jag dragit av detta. Man kan kopa supersize mega stora chips pasar.
 
 
For att demostrera hur stor pasen ar :)
 


Kommentarer
Netti, Mamma, Mormor

Haha kulig du är... de kan ju lika gärna vara en liten stekpanna ;) Ha en go fortsättning på nya året

Svar: Haha, det ar en medelstor stekpanna. Men pasen ar enorm :)
Fiskfjället

2013-01-03 @ 17:36:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0