Snart kor vi

Invantar bara Robert som ar och byter bil pa jobb. Sen sa kor vi. Inget jag ser fram emot direkt, da jag ar ganska seg och halvkass. Trotta ar vi ocksa, allihopa. All packningen star i hallen. Sa nar han kommer sa slanger vi in det i bilen och marsch ivag. Vi aker baten denna gangen mellan Dover-Calais. Kl. 2 har vi "bokat" tid. Sa hoppas att vi hinner med den.
Lilleman sitter i sin bilstol och fajtas med min stickade troja. Han sov en timme mellan19-20, men sen vaknade han. Och jag lat han vara vaken for jag har haft fullt upp med packning och laga mat osv. Kanske han sover battre inatt?
 
Vi har kopt Salt and Vinegar chips till dig mammolini.
 
Hoppas att vi inte ar hemma allt for sent imorgon kvall. Men tippar tyvarr pa att vi kommer vara det.
God natt pa er. Nu borjar vi langa och tradiga resa. Har laddat upp med film och serier pa datorn. Och trevlig fardkost ocksa :) 
 


Kommentarer
Mormor

Kör försiktigt och tack i förskott för chipsen. Mums.

2013-01-24 @ 13:19:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0