Spannande lunch

Idag blev det havregrot till lunch. Spannande eller hur? Men sa gar det nar vi inte har handlat pa ett tag. Jag kande inte for att ata lax, det ar typ det anda som finns i var minimala frys.
Ikvall nar Robert kommer hem ska vi storhandla. Jag har ingen lust att gora det idag, men Robert har en hektisk vecka och jag vagar inte kora bil an. Sa antingen far det bli grot resten av veckan eller sa far vi handla idag :)
Kanske borde prova pa att kora bil snart. Om vi ar ute pa landet eller ett lugnt stalle. Absolut inte inne i London. Folk, speciellt taxibilarna kor som GALNINGAR!

Om 9 dagar ar vi hemma. Jippie! Jag langtar hem. Har bara varit hemma tva veckor pa nastan 4 manader. Bokade precis Roberts flyg tillbaka till London. 362 kr, det gillar vi. Norweigan hade januari rea och det inte allt for manga som reser denna manaden. Tur for oss.
 
Badrummet blev stadat, sa nu skiner det och luktar gott. Blir alltid sa sugen pa att bada pa Karlslund nar jag stadar med klorin. Och just nu ar jag valdigt sugen pa att ga och simma och bada med Smelleman. Jag har inte badat pa lange. Senast var nog nar vi var i Devon i hostas. Men det blev inget simmande da. Snubbo blev alldeles prickig och rod pa kroppen sa vi fick snabbt upp pa rummet och duscha av honom.


Kommentarer
Mormor

Ha, jag äter havregrynsgröt till lunch varje dag. Enkelt, och så slipper jag hålla på att packa lunchlådor. Billig resa. Det gillas.

Svar: Jo, men inte sa roligt att ata direkt. Passar mer till frukost. Men nu javlar, vi smallde 200 £ pa mat m.m igar. Sa nu ar dar hopp om mat-framtiden :)
Fiskfjället

2013-01-15 @ 19:22:24
moster

Häftigt med havragröt på sin förlovningsdag.
Stort GRATTIS än en gång till er förlovning <3

Svar: Tack sa mycket :)))
Fiskfjället

2013-01-16 @ 05:24:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0