Stinkande bloja

Jag ligger nerbaddad i soffan och njuter av lite lugn och ro. Fortfarande proppmatt efter min omelett jag gjorde for en timme sedan. Smello sover i sangen, forhoppningsvis gor han det en halv timme till.
Ikvall ska jag gora kycklingpaj till middag. Jag har varit sugen pa det sedan mormor och morfar bjod oss pa middag efter julen (nu blev det kottbullar istallet, men det gar lika bra)
Robert inbillar sig att han ska vara hemma redan kl. 16.30. Vi far val se med det. Mycket sallan han slutar sa tidigt. Han ar nagonstans och ar mycket hemlig. Telenonerna funkar inte pa detta hemliga stallet. Sa hemligt ar det. Kanske ska skriva hemlig en gang till? :)
 
Och snart sa ar det helg igen. Vafan sa snabbt far inte tiden ga. Det ar alltid skont nar det ar helg, men veckorna behover inte ga saa snabbt. Om tva veckor ar vi hemma igen. Och da stannar vi hemma ett tag. Det ska bli skont. Aven om det ar trakigt, for Robert maste tillbaka till London igen och jobba. Men han far komma hem pa helgerna som vi gjorde innan.
 
Vi har moblerat om har hemma. Nu kanns det som vi har mer plats i lagenhet (for lilleman att fara runder i sin gastol). Men det kanns mer ombonat och hemma. Soffan star nu intill koksdelen och farligt nara soptunnan. Vi har en stor soptunna staendes pa golvet, far inte plats nagon annastans. Och pa botten av denna soptunna ligger en bloja. Och fyyyyyyy faaaaaaan vad det stinker. Snubbo la av en riktigt brakare innan idag. Han borjar ju ata mer och mer vanlig mat. Jag skulle slangt ut den pa gnalliga grannens bil istallet. Utan att stanga blojan helt :) Hade jag iallafall sluppit stanken. Aven om det bara stinker nar jag oppnar tunnan. Men odoren hanger sig kvar en otrevligt lang stund haha.
 
Har star Elliott och stracker pa sig. Knappis.
Igarkvall. Bet pingu i huvudet, fick tyvarr inte med det pa bild. Det sag valdigt kul ut :)
Himla glad bland alla mina leksaker
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0