Vi har varit pa museum

Igar var vi pa Natural History museum. Vi var dar i princip hela eftermiddag, vi kom strax efter lunch. Det fanns sa mycket att se. Hade dar varit lite mindre folk sa hade vi sakert spenderat ett par timmar till. Allt ifran beromda t-rex till stenar och hur manniskan utvecklas under massvis med ar. Sant som vi tycker ar kul att ga och se. Konst och kulturtrams ar inte lika intressant. Vi parkerade bilen vid Roberts kontor ca. 30-40 min promenad. Det var skont att komma ut och rora pa benen. Massiv med folk ute som vanligt. Nar vi var fardiga och kom ut ringlade sig kon lang, bara for att komma in pa museumet (stavas det sa). Tur att vi var ute i god tid.
 
Nar vi kom hem lagade vi spaghetti bolognese och kollade pa en David Attenbourogh dokumentar, ni vet mannen som alltid pratar i alla utlandska djurdokumentarer. Hur som haver, han ar valdigt poppis i England.
 
Idag har vi mest latat oss. Vi akte och storhandlade massa mat och nodvandigheter. Och vi ar numera insatta i konsten att fuska till oss filmer fran natet. Sa vi har kollar pa Ted (hystersikt rolig), Skyfall och Resident Evil Retribution.
 
Vi har precis skypat med mormor och morfar. Mysigt. Nu ar det kvallsmys och lite grot for lilleman.
 
Hanger pa museum
Snubbo och T-rex
 
 


Kommentarer
Mormor

Nej, nej pappa. Ta ner mig . Jag vill inte bli mat till T-Rex.

Svar: Hah, ungefar. Han tyckte inte t-rex var sa kul :p
Fiskfjället

2013-01-06 @ 22:56:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0