Provsvar och onskelista

Vi fick svar i forra veckan efter besoket hos barnmottagningen, dar dem kollade om han ev. var mer allergisk mot nagot. Och det var han inte. Skont! Men a andra sidan kan jag tycka att det racker att han ar allergisk mot Katter, agg och mjolk. Troligen har han pollenallergi ocksa, men han var for liten for att det skulle ge utslag pa proverna.
Vi skulle fortsatta med anithistamin manaden ut (juni). Men jag tycker det ar mycket pollen i luften, sa ett par dagar till med medicine blir nog bra.  
 
Det har inte kommit en kallelse till Elliott stundande operation... Forhoppningsvis kommer det en i veckan, sa vi kan fa detta overstokat. Aven om vi inte ser fram emot detta.
 
Jag har klurat ut en onskelista till Elliotts fodelsedags kalas. Inte det lattatse, men jag kom pa nagra saker som Elliott sakert vill ha :)
 
~ Dragleksaker och stapelleksaker. Se bilden langre ner :)
 
~ Klader stl. 86. Byxor, bodies, trojor etc. Vinteroverall stl. 86. "Elliott" gillar Blixten McQueen och klader med fina farger :)
 
~ Koksleksaker typ stekpanna eller kastrull.
 
~ Sackosack (som ar sa pass stor att han inte trillar ur den :)
 
~ Engelska godnatt sagor
 
~ Presentkort pa Vala eller Nova
 
 
 


Kommentarer
mormor

Sacosäck är farligt för så små barn. Ta bort det från önskelistan.

2013-07-02 @ 17:06:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0