Blogg som maste besokas

Nar jag skulle logga in pa blogg.se, sa har dem sidan full med reklam eller bloggar som utmarker sig pa ett eller annat satt. Och drogs genast till en smink blogg som sag helt galen ut :)
Tjejen som driver denna ar sjalvlard och helt otrolig. Tank bara att mala naglarna som hon gor. Jag tycker om att mala min naglar, men det blir fan inga konstverk av dem. Bara klara och fina farger pa sin hojd. Eller glittriga, galna sminkingar. Ett matse ar att ga igenom nar hon gor Halloween sminkningar med oppna sar och annat raligt.
Sa klicka garna in pa http://psychosandra.blogg.se/ och beskada vilken talang!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0