Filosoferar

Jag sitter just nu i soffan och blickar ut over koket (har oppen planlosning med kok och tvrum for den som undrar) och har och dar ligger spar av min lille Elliott. DVD filmer pa golvet, gastol, Charlie (gungfaret), nappar, napphallare, snytpapper, en kofta och strumpor. Granskar jag annu nogrannare sa finner jag sakert fler ting. Men till saken. Jag alskar min lille smelleman och alla hans saker som han sprider runt omkring sig. For 1 1/2 ar sedan har man inte kunnat tro att dar skulle komma en liten Elliott till varlden. Vad vi ar glada att du finns har hos oss. Och att du ar var fina bebis. Mamma och pappa alskar dig mest i hela varlden. Tank pa mandag blir han 8 manader!
 
Min lilla alskling 6 veckor gammal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0