Forkyld lillkille

Elliott har gatt och blivit forkyld igen. Attans rent. Vi hade "precis" blivit av med allt sant och fatt ordning pa var vardag. Med nattningar och sa. Jag hade tankt borja trana honom att sova i sin egen sang igen. Gjorde ett forsok igar, han sov val 10 min innan han vaknade och gallskrek. Sa jag gav upp det lika snabbt som jag funderade pa det. Battre att borja med det nar han mar battre. Stackars lilleman sov ganska daligt inatt, hoppas att denna natten blir lite battre. Han har redan knoppat in. Jag haller tummarna att det haller sig for resten av natten. 
 
Eftersom han inte matt sa bra idag har vi inte gjort sa mycket. Wictor och Rebecca passade Elliott en stund medans jag storhandlade pa Coop och OB. Jag fick drygt 150 kr i rabatt pa coop. Det tackar jag innerligt for. Av alla affarer som finns tycker jag att Coop ar mest lonsam. Dem har bra erbjudanden och man far tillbaka en hel del pa arterbaringen. Nar jag handlade som mest pa ICA fick jag max 50 kr. Det ar inte mycket att komma med. Dessutom ar Coop rymligare, bra sortiment och mycker trevligare personal an tillexempel Kvantum.
Fragan ar nu hur jag kom in pa amnet mataffarer.
 
Tanja kom over i eftermiddes och vi snackade mest och latade oss. Jag surfade runt lite och kollade brollopsgrejer. Hittade jattefina tartor, jag som inte ens ar ett tart fan blev sugen pa tartor. Annars har varit en riktigt lat sondag idag.
Vi hade ju storstadning av lagenheten igar. Bodil, mamma och Rebecca kom och hjalpte mig med framfor allt att fa vack alla katthar. Jag sorterade och slangde en massa skrap fran kontoret. Alla gardiner ar tvattade. Filtar och tacken likasa. Gud vilket jobb. Vi gjorde en bra insats. Tack for hjalpen. Vi moblerade aven om lite i tvrummet. Soffan ar nu flyttade till vaggen, pa sa vis har Elliott mer yta att leka pa. Och det ar lite luftigare har hemma.
 
Jag sitter just nu och smuttar pa lite rodtjut som jag skulle druckit igar. Det blir nog en tidig sanggang idag, behover ta igen missad somn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0