Masterchef

Har precis kollat fardigt pa svenska Masterchef (att saga Sveriges Masterkock kanns tontigt). Jag alskar alla matlagningsprogram i all dess form. Jag tittar pa olika sorters Masterchef, USA, Australien, UK och Sverige. Gordons Ramseys alla sorters matlagningsprogram, Jamie Oliver (Robert hatar honom sa det far bli nar han inte ar i narheten haha) Top Chef och alla andra program jag inte minns namnen pa.
Men den svenska Masterchef kanns sa konstig. Dock ger jag den ett plus for att dem har inte sa fejkade intriger och massa "throw me under the bus tjafs". Men imellan at kanns det som dem star och laser fran ett manus (vilket dem sakert har) utantill. Ingen inlevelse eller kansla. Bara prat. Som om det ar vad dem tror att man vill hora nar man sitter i soffan. Jag tycker det ar kul att se dem laga svensk mat och husmanskost. Ett skont ombyte till all "konstig" mat som lagas i vissa program. Aven den mest simpla ingrediensen kan blir hur gott som helst.
 
Vi hade Bella under nagra dagar tidigare i veckan. Bella tycker sa mycket om sin lillebror och Elliott kan sitta och skratta och titta pa Bella hur lange som helst. Dem satt och lekte pa golvet en bra stund. Smelly har fatt Bellas gamla klossleksak. Ni kan ju gissa hur kul det var.
 
Finaste Elliott
Cool tjej
Cool kille
Fina ungar <3
Fina unge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0