Och sa kom provsvaren

Idag kom domen. Elliott ar superallergisk mot katter, mjolk och agg. Dem tva sistnamda var kanske vantade. Men jag hade aldrig i livet tippat pa att han skulle vara allergisk mot katterna. Klart att jag ar medveten om "risken" att det skulle kunna vara sa. Himla trakigt, da jag alskar mina fina kislingar. Eller mer an himla trakigt, mycket ledsamt faktiskt. Doktorn sa att hon aldrig sett en san liten bebis ge utslag sa mycket pa ett allergitest for katter.
Sa jag har inget val, an att hitta en nytt hem till mina kisar. Skulle ni kanna nagon som vill ha tva harbollar som ar knappa och helt underbara. Maste tala pals och tycka om att dammsuga nagra ganger i veckan. Men pa kopet far man tva fina vanner som alskar att springa en vid benen och leka med tottar eller dammtussar.
Snalla sag att ni kanner nagon som bor bra sa att dem kan vistas ute eller i alla fall vara pa en balkong. Jag har ju haft dem som utekatter. Ett bra hem ar mycket, mycket viktigt.
 
Tusso tar 10 min pa locket
Fina katter
Trott kise
Myser pa golvet
Jag och min fina tusso
Fina Pajdey
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0