Redan helg

Igar umgicks vi med moster Tanja i princip hela dagen. Vi gick en runda till Coop och OB och smahandlade lite saker. Till middag (som ni kanske vet hihi) lagades det kyllingburgare. Det blev ganska gott. Och till efterratt smaskade vi i oss soyaglass (helt ok) med jordgubbar och massa chokladsas. Smellolini brakade och skulle inte sova, sa han fick vara uppe anda till 21. Inte kan man gora det nar man har besok, sa Elliott.
 
Idag har vi varit med Sandra och Leia pa BVC och fatt en smarre chock av hur manga barn det far plats i ett rum. Gud vad barn det var, men mycket spannande tyckte vara smaglin :) Vi gick in i ett mindre rum och satte oss och lekte. Darefter gick vi hem till Sandra sa smattingarna kunde fa i sig lunch i lugn och ro. Sedan blev det lite mer lek pa golvet. Det har blivit mycket lek idag. Tror nog det blir annu mer nar mormor och morfar kommer och halsar pa i eftermiddag.
Jag har precis atit lite lunch sjalv och ska snart satta fras med lite dammsugning (kattskrabborna faller sina lejonmanar). Och imorgon vid lunch tid kommer Robert hem och ar hemma tills tisdag. Ska blir skont. Eftersom snubban tycker att vi borjar morgonen kring 6.30-7.00, sa ska jag ta mig lite sovmorgon nar han ar hemma.
 
Och ja!!!! Dagens viktigaste handelse. Elliott gjorde sitt allra forsta krypforsok idag pa BVC. Han har liksom forflyttat sig med algang innan, men idag sa drog han sig fram. Min fina lilla groda! Det ar nog bara en tidsfraga innan han far klamm pa hur man kryper pa riktigt. Eller far till en battre teknik.
 
Elliott ar valdigt intresserad av Leias oron haha.
Himla kul
Alskade gullungar!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0