Vi ar tillbaka fran vilan

Jag har haft lite bloggtorka och annat som kommit i mellan. Som det kan bli ibland. Man kan ju undra vad som hant sedan sist? Vi kan val borja med handelser som hant Elliott, han har helt gatt over pa ersattning nu. Det tog 2-3 dagar innan han accepterade det. Nu dricker han det som han inte druckit nagot annat.
Lilleman har aven lart sig att stalla sig upp i sangen (med hjalpen av spjalorna i sangen saklart). Han ar supersot nar han sticker upp over kanten och gnager lite pa sangen.
Tanderna ar nog pa ingang, vi har haft nagra dryga kvallar den senaste veckan. Vagrat lagga sig vid 19.30 som han brukar, istallet har han varit vaken till 22-23 och nagon kvall anda till midnatt. Nu verkar det vanda igen, dem senaste tva kvallarna har han somnat desto tidigare. Skont sager vi foraldrar. 
Elliott pratar himla mycket, fortfarande babysnack. Men han sager "nya" ord. Vi har inte hort nagot pappa eller mamma an. Men det kommer det med :) Ibland tror vi han har lite asiatiska influenser i generna, for han pratar massa obegripligt som skulle kunna vara japanska.
Storleksmassigt har han i princip helt gatt over till stl. 74 nu, byxor har han fortfarande stl. 68 och nagra aven 62, men dem ar nog lite felmarka. Mitt lilla ogras <3
 
Andra viktiga handelser varda att notera ar att Robert ska stanna hemma. Han ska soka jobb har i Oresundsregionen och forhoppningsvis ger det utdelning snart :) Sa det blir inget mer London, skont tycker vi for jag trivs bast hemma. Det har jag insett efter att ha varit ivag totalt 4 manader. Borta bra, men hemma bast!
 
Och mina katter har fatt ett nytt hem hos bra kattmanniskor i Svalov. Det var inget kul att ge bort dem, med det fanns inget att gora. Vi kunde inte ha kvar dem langre med tanke pa Elliotts allergi. Om ett litet tag nar dem ar hemmastadda ska jag besoka dem :) Saknar min harbollar, men jag behover inte oroa mig over hur dem mar eller om dem har det bra. For det vet jag att dem har. Hoppas att framtiden for Elliotts allergier blir battre for jag har haft djur i hela mitt liv och kan inte tanka mig ett liv utan dem.
 
Alskade snubbis!
 
Min glada lillskit
Titta vad jag kan!
Varldens finaste sma fotter.
Skaffat ny leksak
Sa cool i sina nya jeans
Jag kan sa mycket, mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0