Babycafe och Lindex

Idag har vi varit pa babycafe. Elliott alskar att umgas med andra barn. Ja, sa mycket nu en 10 manaders spillevink kan umgas. Bastisen Leia med mamma Sandra var saklart med. Det var fart och flang till 100%. Efter denna bedrift gick vi en svang pa stan och lilleman gjorde av med mammapengen pa lite nya bodisar och shorts.
 
I torsdes var vi pa besok hos barnkirurgen i Lund. Det har blivit alldels for mycket sjukhusbesok den senaste tiden. Det tycker jag inte om! Vi har ett aterbesok pa barnmottagningen I Landskrona om en vecka, for alla hans allergier. Tillbaka till Lund besoket.
Lilleman skall under de nastkommande 8 veckorna opereras :(( Hans testiklar sitter inte pa ratt plats om man kan kalla det sa. Dem behover opereras ner. Usch! Jag ser inte fram emot det, aven om det ar ett nodvandigt tilltag.
 
Nu ar klockan snart 20 min efter laggdags (22.00), bast att jag rappar pa och kastar mig i loppeladan. Imorgon vantar pappersarbete och diverse administrativa uppgifter.
 
Viktigt att hjalpas at hemma
Gott att leka med en tesil
Mys med pappa pa balkongen
Ny pyjamas
Nya sommarbodies
Body och shorts
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0