Nytt i garderoben

Idag har vi varit och storhandlat och fyllt pa kylen och frysen. Vi haller pa med ett massivt projekt, namligen starta ett foretag. Och det tar all var lediga tid och lite till. Gudars skymning! Och mer jobb vantas. Jag kommer beratta langre fram vad vi kommer syssla med :)
 
Men idag hade vi lite ledigt. Det har ju varit en rod dag. Elliott behovde lite t-shirt och solhattar sa vi pallrade oss ivag till Center Syd och handlade. Jag letade aven efter bomullsshorts till honom, men jag hittade Inga.
Detta ar tillskotten I garderoben:
 
Klart att var lilla "Snoopy" maste ha en Snoopy t-shirt :)
Basbodies
Mollo ville ha ett fargglatt linne :)
Valbehovliga solhattar
 
Min alskade knappis <3
Badmollo
Jag kan sjalv, mamma!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0