Snart helg

Och snart sa har denna veckan ocksa passerat. Vi jobbar pa som aldrig forr och har haft flera arbetsintervjuer med tankbara kandidater. Snacka om larorikt. Vi stoter pa alla sorters manniskor, ni kan ju tanka er vilken sorts som fastnar pa hjarnan :)
 
Imorgon fyller mamma och vi tankte komma pa besok I denna harliga varmen. Tempen lag val pa 23-25 grader idag. For att fira detta underbara vader parkerade Elliott sin lilla rumpa i poolen. Han bjod in sin BFF Leia att leka och plaska.
 
Det sag ut sahar:
 
Badbollar in action.
Fina bebisar.
 
Jag slogs aven av en tanke att jag kanske borde andra min presentation. Nufortiden bor vi inte i London eller ager nagra katter. Det tjatas alldels for lite om choklad dessutom. Jag borde borja driva en fanatisk jobb och traningsblogg. Jag ar i stort behov av att borja trana. Tajmingen kunde ju inte kommit samre, spenderar mycket tid med jobb och Elliott just nu. Ah, finns det tid att kolla pa tv, sa finna det tid att trana. Jag ska bara leta upp motivationen ocksa. Den har jag val gomt langst in i garderoben.
 
Och jag retar mig nagot FRUKTANSVART pa att min behandige kara laptop har lagt till olaten att autocorrecta vad jag skriver. Jag tror den gatt och blivit en mactop, iphone, ipad. Och mina damer och herrar, jag gillar verkligen inte Apple produkter. Jag vet inte hur det tillkommit pa min dator eller hur man andrar det. Robert latsas att han ej vet nagot om detta, men jag tror honom icke. Jag hatar att anvanda hans ipad eller iphone. Allt med applena ar bakvant.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0